למציגי הפוסטרים בכנס שלום,
להלן מצורפות הנחיות לגבי מושב הפוסטרים בכנס הדוקטורנטים: - הנכם מתבקשים להגיע לתליית הפוסטרים ביום הכנס, בין השעות 9:00-9:30 בחדר 363, קומת הכניסה בבניין חינוך. מארגני המושב יהיו נוכחים בכדי לסייע בתליית הפוסטרים במקום, על פי רשימה שתהיה תלויה בכניסה לחדר.
- מושב הפוסטרים עצמו יתקיים בין השעות 12:15-13:15. אנא דאגו להגיע למושב 10 דקות לפני תחילתו ולעמוד בסביבת הפוסטר שלכם. מושב הפוסטרים יאורגן בשני חלקים:
- בחלק הראשון, יקבל כל משתתף/ת זמן של דקה אחת להצגה קצרה וראשונית של הפוסטר שלו/ה. מטרת ההצגה היא להוות מעין פתיח שיגרום לקהל להצטרף לחלק השני של הצגת הפוסטר. שימו לב שלא תתאפשר אף חריגה מעל לדקה אחת לכל מציג/ה בחלק זה.
- בחלק השני, יחולקו המציגים לקבוצות של שלושה ותתקיים הצגה ארוכה יותר של כל פוסטר בפני השניים האחרים והקהל שיצטרף. בחלק זה, כל מציג יקבל 7 דקות להצגה של הפוסטר ולאחר סבב המציגים יינתנו 10 דקות לשאלות של הקהל לשלושת המציגים ולדיון קצר.
- מומלץ שההצגה תתמקד בחלקים העיקריים והאטרקטיביים של הפוסטר ובפרטים שבהם אתם רוצים למקד את הדיון והשאלות.
- אנו מבקשים מהמציגים להבנות את ההצגה כך שתעמוד בגבולות הזמן הנתון.
הנחיות להכנת הפוסטר:
- ההמלצה היא שהכנת הפוסטר תעשה בהתייעצות עם מנחה עבודת המחקר.
- גודל הפוסטר המרבי הוא: 1 מ' רוחב ו 1.2 מ' אורך. שימו לב, המעמדים עליהם נתלים הפוסטרים הם אורכיים ורוחבם כמטר אחד. על כן, אין אפשרות להציג פוסטרים לרוחב.
- על הפוסטר לכלול את כותרת המחקר, שם החוקר, שם החוג שבמסגרתו מתבצע המחקר, רקע תיאורטי קצר ושאלות המחקר. במידה והמחקר נמצא בשלב מתקדם יותר אנו ממליצים להוסיף הצגה גם של שיטת המחקר, ממצאים, דיון בממצאים ומסקנות, במידה ואלו קיימים. ניתן לשלב גם שאלות לדיון בעת הצגת הפוסטר וכן אתגרים הצפויים בהוצאת המחקר לפועל.
- מומלץ לנסות ולהימנע מריבוי מלל ולארגן את המידע באופן חזותי תוך שימוש באמצעים כגון תרשימים, גרפים, טבלאות וכ"ו. מומלץ להכין דפי handouts (לשכפל את הפוסטר על דפי 4A לחלוקה למתעניינים במחקר).
- לנוחיותכם, מצורפות מספר כתובת לאתרים אשר מציעים תבניות שונות ודרכים אפשריות לבניית פוסטר:
בהצלחה ולהתראות בכנס.